Visi

Menjadi Khairu Ummah yang professional dalam Dakwah, Akademik dan Bisnes dengan ikatan ukhuwah imaniyah dalam suasana yang ceria. ^_^

Sunday, August 29, 2010

Majalah SINERGI edisi-2

by the name of ALLAH

Alhamdulillah, Indahnya Bersyukur, Edisi-2 Majalah SINERGI keluaran Synergy Media berjaya diterbitkan. Moga semua pembaca mendapat manfaatnya.

Bagi yang berminat untuk memiliki sebagai bahan bacaan tambahan atau nak cuba-cuba beli.. ye la, RM3 je senaskah, sila PM or message saya direct ya. Nak maklumat lanjut tentang Majalah ini pun boleh, insyaAllah.


Editor: Rawaida - 0195262761

4 comments:

  1. Tahniah dan syabas buat kalian yg bertungkus-lumus mengalirkan idea bagi mewarnai dakwah pena dikalangan mahasiswa...moga kalian akan trus istiqamah dlm menelusuri jln dakwah...ana juga menuntut di salah satu ipta dlm negara dan meminati bidang penulisan bercorakkan dakwah islami..namun asbab kesibukan dlm belajar membantutkan usaha ana utk menulis blog seperti antum sekelian..namun ana rasa ingin berkongsi sedikit ilham ilahi dlm proses perjalanan ana menuntut ilmu..jadi bolehkah ana memohon utk menyelitkan sedikt karya ana dlm majalah sinergi kalian..mudah2han ana,seluruh mahasiswa dan pecinta agama ALLAH boleh mengambil sedikit manfaat..harap ukhti dpt memberi jwpan diruangan ini...

    ReplyDelete
  2. Salam.

    To anonymous, insyaAllah boleh saja jika antum mahu sumbangkan karya. Baik berupa penulisan mahupun karya lain.

    Hantarkan saja ke emel synergymedia2010@gmail.com atau direct ke emel ana, kudambacintaMU@gmail.com.

    InsyaAllah, jika setelah disemak dan dipersetujui semua editor, karya antum akan dipilih untuk disiarkan. Minimum, di ruangan Karya Pilihan. InsyaAllah.

    ReplyDelete
  3. jazakallah atas respon enti...apa tema seterusnya bg majalah sinergi..adakah hasil karya ana perlu seragam dgn tema tersebut?

    ReplyDelete
  4. Salam.

    Karya dan artikel yang mahu dihantar, tidak perlu terikat dengan tema. Jadi, terpulang saja nak menulis tentang apa. Cuma jangan terlalu panjang. Biar ringkas, tapi padat. Lebih kurang 2 page A4, ok.

    Sebarang pertanyaan lain, bolehlah diajukan di emel ana atau Synergy Media ya. Jzk.

    ReplyDelete

Ada benarnya: