Visi

Menjadi Khairu Ummah yang professional dalam Dakwah, Akademik dan Bisnes dengan ikatan ukhuwah imaniyah dalam suasana yang ceria. ^_^

Wednesday, November 24, 2010

Walau aku jauh

by the name of ALLAH

Ya Allah..

Seringkali diri ini alpa dariMu,
Tapi,
Tetap saja Engkau di sisiku,
Tetap saja Engkau menyayangiku,
Tetap saja Engkau mengasihiku..
 

Ya Allah..
Malu aku berdepan denganMu..

Walau aku jauh dariMu,
Engkau tetap memudahkanku,
Engkau tetap menunjukkanku jalan,
Engkau tetap memberiku ruang..

Ya Allah..
Ampuni diri ini..

Aku mahu sentiasa terus dekat denganMu,
Supaya Engkau bertambah-tambah dekat denganku..
Aku mahu sentiasa terus mengingatiMu,
Supaya Engkau tetap mengingati diri yang lemah ini..
Aku tak mahu Engkau hilang dariku..
Malah, aku pasti, aku takkan mampu hidup tanpaMu..

Ya Allah..
Aku cintakanMu,
Jangan biarkan aku menjadi buih-buih,
Yang hilangnya begitu mudah,
Yang hidupnya tanpa amal yang sebaiknya di sisiMu..

Ya Allah..
Cintailah aku..
Redhailah aku..





No comments:

Post a Comment

Ada benarnya: